joi, 9 iulie 2015

Metode si diete de slabit




Esti ceea ce mananci
Cu siguranta ai mai auzit fraza asta de mai multe ori, dar sigur ca nu te-ai gandit la semnificatia ei profunda. Esti ceea ce mananci, inseamna ca ce pui in trupul tau se rasfrange in constitutia elementelor din organism.
Trupul este constituit din cele 5 elemente: pamant, apa, foc, aer si eter. Fructele au legatura cu elementele aer si apa. De exemplu, daca ai manca numai fructe si legume, cu siguranta ti-ai simti trupul usor ca o frunza.
Dar cum mananci numai cartofi prajiti cu galbenus, carne, branza si grasimi, este aproape imposibil sa slabesti, pentru ca acestea au proprietatea de a te ingrasa, pentru ca sunt legate mai mult de elementul pamant.

Totul este un joc al mintii
Trebuie sa gandesti despre tine ca ai un trup slab si ca orice mananci nu te ingrasi.
Nu trebuie sa te gandesti: “Numai daca respir mai tare deja ma ingras 2 kg.”
Gandeste-te la ceea ce vrei sa obtii, nu la ceea ce nu iti place. Pentru a slabi e bine sa te concentrezi pe greutatea ideala, in loc sa intri in panica pentru ca ai aflat ca trebuie sa slabesti.
Mentalizeaza pozitiv si vei obtine rezultate mult mai repede.
Un studiu al unui profesor de nutritie si psihologie de la Universitatea Cornwell arata ca cei care s-au cantarit in mod regulat in ultimul an au slabit mai mult decat cei care nu s-au cantarit la fel de des.
Mai mult decat atat, cei care s-au cantarit zilnic au reusit sa si pastreze rezultatele in slabire fara a pune la loc kilogramele date jos.
Este important sa ai un scop bine definit, cum ar fi un numar exact de kilograme pe care vrei sa le vezi cand te urci pe cantar.
O metoda alternativa, bazata pe acelasi principiu, ar fi sa te vizualizezi in oglinda cum ai vrea sa arati la greutatea ideala. Si apoi sa incepi sa lucrezi pentru a obtine ceea ce vrei, acum ca stii exact ce vrei.

Sportul de rezistenta imbunatateste ADN-ul
Oamenii de stiinta au descoperit ca antrenamentele fizice aduc imbunatatiri majore ale geneticii, in principal asupra genelor care controleaza sistemul muscular si metabolismul.
Alergatul sau innotul sunt exercitii practicate de cand lumea si nu este o intamplare ca oamenii au o atractie naturala asupra acestora. Aceste exercitii de rezistenta activeaza anumite gene responsabile pentru felul in care arati.
Astfel ca 30 de min de miscare sau efort fizic pe zi este cheia catre o talie supla si un trup de invidiat.

Resurse si articole interesante despre slabire:


• Un articol pe SfatulMedicului.ro cu cele mai eficiente metode de slabit.

• Un articol foarte relevant si interesant pe Adevarul despre dieta japoneza.

• Vezi aici mai multe diete de slabit.

vineri, 17 aprilie 2015

Cum sa slabesc cu mancarea potrivita

Sa reduci caloriile nu si mancarea!
Stii care e numarul magic?
Numarul magic este acel numar de calorii care trebuiesc consumate zilnic, ca sa obtii sau sa mentii rezultatul dorit.
Este magic pentru ca il tii minte si limitezi numarul optim de calorii consumate zilnic, si poti obtine rezultate extraordinare.

Tine minte ca tot ce consumi are calorii: dulciurile si bomboanele, intre 60-80 kcal, chiar si bauturile au calorii, exceptie facand apa care are 0 calori: un pahar de bautura carbogazoasa are 200 kcal; dar cele care au un continut crescut de calorii sunt produsele fast-food cum ar fi de exemplu un hamburger care are 600 kcal. Invata sa alegi alimentele potrivite gustoase si cu putine calorii.

Fi intelept si redu caloriile in loc sa reduci din portii!

Bea mai multa apa!
Stiai ca, singura modalitatea la indemana, pentru / oricare persoana, de a elimina toxinele acumulate in organism, in mod curent, este sa bea apa suficienta?

La unele persoane – cca 50%, simptomele detoxifierii se manifesta in mod similar cu cele ale unei eventuale intoxicari. Cand cineva vrea sa inceapa un program de slabire Herbalife, procesul de detoxifiere este unul accelerat, datorita schimbarilor din dieta, complexelor botanice care stimuleaza toate procesele celulare, incusiv cele de eliminare si datorita faptului ca persoana incepe de multe ori brusc, sa bea mult mai multa apa decat de obicei. Dar, fie ca aceste simptome se simt mai pronuntat, fie ca nu, modul firesc in care natura face curatenie s-a declansat. Sistemul tau se elibereaza de toxine. Cata apa ai baut azi?

Tot ce ai nevoie este doar sa bei mai multa apa!

Nutritia celulara
Sti care este cel mai mare avantaj pe care il ofera un program de slabire Herbalife? Este alcatuit din produse pentru nutritie celulara. Ce inseamna nutritie celulara?

90% din nutrienti se absorb in intestinul subtire prin intermediul vilozitatilor intestinale. Dupa ce tu mananci, mancarea este prelucrata in stomac, apoi ajunge in intestinul subtire, pentru ca toti nutrientii sa fie absorbiti si transportati catre celule pentru hranire, regenerare si protectie. In fiecare zi esti prizionerul unei capcane duble care iti influienteaza atat alegerile, cat si calitatile nutritiei. Aceasta capcana influienteaza nu doar calitatile nutritiei, dar si capacitatea de absorbtie a vilozitatilor intestinale care in final, duc la aparitia multor afectiuni ,,moderne”. Programele Herbalife iti pot asigura exact ceea ce ai nevoie: Nutritie celulara. 

Acest tip de nutritie a fost conceput sa asigure nutritia corecta si absorbtia corespunzatoare a nutrientilor la nivel celular pentru a ajuta corpul sa functioneze optim. Adoptarea unui stil de viata activ, renuntarea la obiceiurile nesanatoase si atitudinea mentala pozitiva, iti vor asigura rezultate de durata, energie si vitalitate.
Produsele Herbalife iti asigura nutritia completa si sanatoasa care ajunge la celule.

Micul dejun ideal
Tu mananci multi carbohidrati la micul dejun?

Micul dejun bogat in carbohidrati, face ca nivelul de zahar din sange sa creasca brusc, apoi sa scada brusc dupa 2-3 ore, declansand o dorinta de rontait, greu de controlat. Ca sa eviti cresterea brusca a nivelului de zahar, trebuie sa ai un mic dejun ideal cu Indice Glicemic mic si tot odata sa imbunatatesti obiceiurile alimentare ( studiile au stabilit ca alimente cu Indicele Glicemic creeaza o satietate mai indelungata).

Noaptea cand dormi, corpul tau functioneaza in regim de reparatie si asimilare. Se consuma multa energie, nutrienti si mult zahar din sange. Neglijarea micului dejun duce la scaderea nivelului zaharului din sange si declanseaza oscilatii mari ale nivelului de zahar pe parcursul zilei. Astfel, toata ziua simti nevoia, greu de controlat sa rontai ceva. Trebuie sa iti formezi un obicei in a lua micul dejun, pentru a preveni acest disconfort si cresterea in greutate.

Intotdeauna incepe ziua cu un mic dejun ideal – Proteine de calitatea, Carbohidrati sanatosi si Nutrienti variati.

Shake-ul Formula 1 – Produs cu indice glicemic scazut
Daca vrei sa slabesti alege prioritar produse cu indice glicemic scazut
In functie de efectul acestora asupra nivelului de zahar din sange, carbohidratii se impart in trei grupuri: cu indice glicemic mare, mediu sau scazut. Alimentele cu IG mare, de obicei contin carbohidrati simpli ( zahar, faina, paste, orez) care se absorb rapid in sange. Acest fapt determina o crestere si apoi o scadere brusca a nivelului de zahar din sange si creeaza senzatia de foame, scaderea energiei, disconfort si potentiale probleme de sanatate. Alimentele cu IG mic de pbicei contin carbohidrati complecsi, care nu au un efect atat de drastic, din cauza absorbtie mai lente. Totodata, ele ofera o senzatie de satietate mai indelungata.

Alegerea alimentelor cu indice glicemic mic este mai benefica

Importanta proteinelor si a monitorizarii
Tu stii ca slabirea poate fi sanatoasa sau nesanatoasa?
Corpul tau este alcatuit din Muschi, Apa si Grasimi. Sunt cateva cai de a slabi. Majoritatea metodelor traditionale presupun reducerea cantitatii de alimente. Ceea ce duce la o nutritie deficitara si in final catre: lipsa de energie; imunitate scazuta; pierdere de masa musculara.
Cum salbesc sanatos cu produse Herbalife?

Chiar daca programul Herbalife reduce mancarea, in primul rand iti este asigurata o nutritie corespunzator echilibrata, care mentine energia; intareaste imunitatea; previne pierdereamasei musculare. Masa musculara poate fi mentinuta doar prin aportul corect de proteine, combinat cu miscarea fizica! Proteinele de soia in combinate cu extracte speciale din plante influienteaza toti parametrii principali ai compozitiei corporale.

Te simti bine si arati bine

Grasimi bune vs grasimi rele
Stiai ca nu toate grasimile sunt rele pentru tine?
Grasimile din alimente se impart in grasimi bune si grasimi rele. Deasemenea e bine sa contina acizi grasi de tip Omega 3 si Omega 6. Omega 6 de altfel sunt mult mai intalniti in dieta. Mancarea omului modern are prea multe grasimi rele si prea putine grasimi bune, generand astfel inflamatii, ingrasarea si un nivel crescut de colesterol. Trebuie sa consumi prioritar grasimi bune, ce contin acizi grasi, ca sa ai un echilibru nutritiv si sa le eviti, sau chiar sa le excluzi pe cele rele.

Nu uita insa ca si grasimile bune au multe calorii.

Cum sa citesti etichetele nutritionale
Cand vrei sa cumperi mancare studiaza bine etichetele nutritionale. Cand vrei sa cumperi un produs este bine sa tii cont de un principiu simplu: sa aiba putine calorii, sa fie bogat in proteine si scazut in grasimi.
Deciziile luate in aceasta ordine vor duce la alegeri bune pentru un program de slabire.

Exercitiile si beneficiile lor
Tu faci exercitii fizice?
Sa fii activ si sa faci exercitii consistente este foarte important. Ecuatia idela pentru un corp frumos este 80% nutritie si 20% miscare. Daca faci exercitii nu inseamana ca ai liber sa mananci oice. Cel mai sanatos este sa ai un program de masa bine stabilit cu mancare sanatoasa si sa faci cat mai multa miscare pentru a avea rezultate satisfacatoare.

Nu poti manca mai mult pentru ca faci exercitii.