luni, 12 august 2013

Cum facem cumparaturi atunci cand urmam un program de slabit?

Drumul la supermarket atunci cand esti la inceputul programului de slabit poate fi o sarcina destul de grea. Cu atat de multe optiuni, cum te asiguri ca vei cumpara ceea ce ai de fapt nevoie?
Iata cateva sugestii:

Ramai in perimetru. Cele mai sanatoase alimente din rafturile supermarketului sunt cele de la margini. Asta include lactatele si carnea. Alege mancarurile neprocesate, acestea contin cei mai multi nutrienti.

Verifica etichetele. Cand cumperi mancare, asigura-te ca te uiti bine la etichete. Acolo gasesti tot felul de informatii despre fiecare articol, inclusiv numarul de calorii, grasimi, colesterol, sodiu si fibre pe care le contine fiecare.

Limiteaza cantitatea de mancare procesata. Acele alimente pe care le gasesti in rafturile bacaniilor, alimentarelor sau supermarketurilor contin foarte des, daca nu mereu, conservanti, zahar, grasimi. Acestea sunt alimentele pe care vrei sa le limitezi in aportul nutritiv fiidnca ele nu au suficienti nutrienti ci o multime de ingredienti artificiali.

Cauta cerealele integrale. Cand alegi paste sau paine, cauta acele produse care au cereale integrale. Contin fibre mai multe si ajuta la slabit. Plus ca scad nivelul colesterolului.

Evita produsele fara grasimi. Inainte sa iti incarci caruciorul cu toate produsele cu zero grasimi, fii sigura ca stii cu adevarat ce cumperi. Producatorii, de obicei, adauga zahar sau alti ingredienti ca compenseze lipsa aromei de la grasimi. S-ar putea sa fie mai bine sa cumperi un produs care are mai multe grasimi si mai putine calorii de la zahar.

Consuma mancare organica. Din ce in ce mai multe magazine au produse organice. In special cand alegi carnea si produsele lactate, e o idée buna sa iei din cele organice. Nu au conservanti, antibiotice sau hormoni de crestere care cauzeaza probleme organismului.

Fa o lista. Una din cele mai bune strategii de a face cumparaturi este de a planifica inainte si de a avea o lista a ingredienteleor de care ai nevoie pentru masa. Apoi tine-te de aceasta lista si evita sa adaugi diverse alte snacks -uri pana ajungi la casa de marcat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu