joi, 15 august 2013

Dieta Dukan

Vestita dieta Dukan a devenit celebra in anul 2010 datorita unor celebritati precum Jenifer Lopez, Gisele, Kate Middleton actuala princesa a Marii Britanii. De asemenea fiind catalogata si una dintre cinci cele mai periculoase diete ale anului 2011.

Dieta Dukan

Denumirea acestei diete provine de la invetatorul sau doctorul francez Pierre Dukan care dupa treizeci de ani de cercetari si recomandari pacientilor sai s-a hotarat sa faca cunoscuta marele secrete ale dietei sale. Cartea in care a fost publicata se numeste “ Je ne sais pas maigir” “(Nu stiu sa slabesc) si a fost intrecuta la numarul vanzarilor doar de cartile cu povestile despre Harry Potter.

Aceasta dieta este o varianta imbunatatita a dietei Atkins, este slab calorica dar promite sa iti satisfaca satietatea. De asemenea cele trei faze te ajuta sa nu iti revii la greutatea initiala sis a iti mentii in continuare un corp de vis, astfel efectul de yo-yo este inlaturat.

Fazele dietei Dukan

In prima faza este voie sa consume carne: de vita, de pasara fara pielita, fructe de mare si lactate degresate. Din lichide se accepta: apa, cafeaua si ceaiul.  Celelalte alimente sunt interzise. Aici se iau in calcul intre 3 si 10 zile. Aceste doua faze se fac schimbul intre ele pentru 2 saptamani fiecare pana se ajunge la greutatea dorita

In cea de-a doua faza sunt deja permise legumele, dar cele fara amidod: cartofi, fasole, linte, porumb. In aceasta etapa se pot manca alimentele din prim etapa plus cele din aceasta etapa.
Cea de-a 3 faza din dieta Dukan are menirea de a te aduce la alimentatia normal, dar fara a produce probleme organismului, care intre timp s-a obisnuit cu noul regim. Aceasta etapa necesita o perioada mai lunga, pentru fiecare kilogram pierdut se calculeaza 10 zile. Spre exemplu, daca ai pierdut 10 kilograme perioada de consolidare va fi de 100 de zile.

Pentru faza a patra a dietei Dukan se ia in calcul o obligatie ce trebuie mentinuta toata viata. O zi din saptamana trebuie lasata pentru consumul doar de proteine. Iar in fiecare zi se mananca 3 linguri de tarate si ovaz.

In ultima faza trebuie sa avem grija cu alimentele calorice: dulciurile, produse de patiserie, snacks-urile, prajelile s.a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu