joi, 1 august 2013

Exercitii simple pentru slabire

Toata lumea isi doreste sa slabeasca intr-un timp cat mai scurt si, daca se poate dfara se depuna eforturi deosebite. “Acest lucru nu este posibil, insa exista o serie de activitati fizice care ard un numar considerabil de calorii ”  afirma specialistii americani.
Printre aceste exercitii se numara unele foarte placute care nu presupun neaparat mersul la o sala de gimnastica: plimbarea cu rolele, sariturile cu coarda, tenisul, sau dansul.

 Mersul cu  rolele
Preferat de copii, dar  si de adulti, este mersul cu rolele. Acest tip de exercitiu fizic arde 425 de calorii in doar 30 de minute. De asemenea, spre deosebire de alergat,mersul cu rolele nu afecteaza genunchii sau articulatiile, astfel ca poate fi practicat si de persoanele trecute de prima tinerete. O jumatate de ora de  plimbat cu rolele in fiecare zi, garanteaza un posterior ferm si muschi ai picioarelor perfect tonifiati. Pentru a beneficia de avantajele meruslui cu rolele, specialistii recomanda urmatoarea reteta:  un minut in forta, unul relaxat. Si tot asa.  

 Alergare

Atletii sunt mereu invidiati pentru corpul lor aproape perfect. “De vina” pentru acest lucru este alergatul zilnic. Pentru ca miscarea pe care o fac acesti sportivi antreneaza muschii gambelor, coapselor, feselor. De asemenea, o jumatate de ora de alergat va ajuta sa pierdeti 374 de calorii. Este important ca in timpul alergarii bratele sa fie balansate apropae de corp, intr-o miscare ordonata. Mai mult, alergatul previne arteroscleroza, osteoporoza, si chiar depresia.

Sarituri cu coarda
Una dintre activitatile recomandata boxerilor este saritul corzii. Este cel mai bun exercitiu cardio, spun specialistii. Pentru a arde 340 de calorii in 30 de minute, nu trebuie sa ridicati picioarele foarte sus deasupra solului. De asemenea, miscarile trebuie efectuate des, iar mainile pastrate aproape de corp. Exercitiul se poate realiza atat intr-un picor cat si in doua, cu sarituri care sa implice amebele picioare sau cate unul aletrnativ.

Tenisul
Nu va ganditi ca nu aveti partener si nu puteti juca tenis. Peretele unei cladiri se poate dovedi partenerul ideal. In afara de faptul ca va ajuta sa pierdeti 272 calorii in 30 de minute, miscarile de tenis implica o coordonare perfecta si, de asemenea, ridicari si alergari (necesare atunci cand vreti sa recuperati mingea). Daca jucati tenis singur, nu va pacaliti, aruncand mingea cu racheta in spatiu  restrans. Miscarile trebuie sa fie  ample, iar destinatia mingilor, diferita pentru a fi nevoie sa alergati cat mai mult.

Dansul
O seara la discoteca va relaxeaza  si va scapa de  stresul unei zile de munca obositoare. Insa mai are si un avantaj: va ajuta sa pierdeti cateva sute de calorii (mai precis 440 intr-o ora) daca veti dansa intens in acest timp. Cea mai buna muzica pentru dans este cea latino, care presupune si unele miscari ample si solicitante. Daca aveti si un partener pe masura… rezultatul e sigur. Este foarte important sa nu va odihniti intre melodii, ci sa dansati in reprize de cate 30 de minute.

Mersul energic

Persoanele de varsta a treia sunt mereu sfatuite sa nu  fie sedentare. Si daca varstnicii fac mai putin sport, solutia ideala este o plimbare in ritm alert. Astfel ei vor continua sa tina la distanta consecintele sedentarismului: obezitate, probleme cardiologice, diabet, etc. Un pas alert este si un foarte bun exercitiu cardio. Cum stiti insa daca pasul este alert sau nu? Simplu, spun specialistii, in timpul unui mers energic, nu reusiti sa purtati, o conversatie. Aproximativ 30 de minute de mers alert pot topi 170 de calorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu