miercuri, 13 noiembrie 2013

Dieta de weekend cu chefir

Unii dintre noi preferam  sa tinem diete care se intind pe 5,  7, 10  zile consecutive sau chiar mai bine, in unele situatii. Insa de cele mai multe ori dietele cu un continut  minim in  calorii, ne pot diminua capacitatea de concetrare, mai ales prin senzatia de moleseala, slabiciune.

De aceea va recomand dieta de weekend cu chefir. Aceasta  va fi  mult mai eficienta in combinatie cu exercitii fizice cum ar fi: gimnastica, aerobic sau dans, sarit coarda sau de ce nu putina alergare, de doua ori pe zi timp de 15-20 de minute.

Sambata:
Mic dejun: 2 pahare mari  de chefir degresat, 100 g de pâine de grâu cu o felie de brânză.

Pranz
: legume fierte sau  salata cu 2 rosii, 2 castraveti, ceapa verde si patrunjel si ulei vegetal (ulei de măsline este mai bine), 1 pahar mare de chefir

Cina
: 100 g de peşte fiert sau copt şi kefir (1 -2 pahare).
Duminica
Mic dejun: 2 pahare mari de chefir cu biscuiti simpli
Pranz: 2-3 cartofi fierti, salatica de varza  cu ulei de măsline, si 2 pahare de chefir
Cina: 1 pahar de chefir, 100 grame pui fiert si 1 leguma fiarta.

Observatie:
In timpul zilei, intre mese puteti bea chefir cat de mult doriti, insa nu poftiti la dulciuri, alcool, sau alte alimente care ar elimina efectele dietei.. Sunt permise si fructele, cu exceptia bananei. Este indicat sa repetati dieta in fiecare weekend, pentru rezultate vizibile.
In timpul saptamanii incercati sa nu abuzati de libertate si sa va mai amintit de weekend, cu minim 1-2 pahare de chefir pe zi.

Spor la slabit in weekend !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu