miercuri, 11 iunie 2014

Cel mai simplu exercitiu, mersul pe jos

Acest exercitiu, mai exact mersul pe jos reduce riscul instalarii multor boli: accident vascular cerebral, infarct miocardic si glaucom. O plimbare in ritm alert efectuata zilnic ajuta la: prevenirea depresiei, a constipatiei, a ipotentei, reduce nivelul de stres dar prelungeste si durata vietii.

Pe langa faptul ca mersul pe jos nu necesita consultatie sau reteta, are numeroase beneficii:
Controlul greutatii corporale – combinata cu o dieta sanatoasa, activitatea fizica reprezinta cheia oricarui plan de lunga durata pentru mentinerea greutatii. O greutate in limite normale reduce riscul dezvoltarii anumitor boli, precum diabet zaharat tip II, boli de inima, accident vascular, cancer, apnee in somn, osteoartrita.

Reduce riscul de infarct miocardic – plimbarile sustinute timp de trei ore pe saptamana sau o jumatate de ora in fiecare zi sunt asociate cu o scadere de 30-40% a riscului de boli cardiace la femei.


Reduce riscul de accident vascular – exercitii moderate efectuate in mod regulat, echivalentul unei plimbari energice cu durata de o ora pe zi, pot reduce riscul de accident vascular la jumatate potrivit unui studiu efectuat la Harvard pe 11 000 de barbati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu